Bu sitenin kullanımı için JAVASCRIPT gerekli bir dildir.

Bilgiler
İçerik
4000 Yılın Ardından Dönen Kadim Büyücü serisini güncel bölümleriyle türkçe oku!
The Great Mage Returns After 4000 Years

4000 Yılın Ardından Dönen Kadim Büyücü

Sıralama

# 6

Görüntülenme

3,752,037

19 Okuyucudan

4

Durum

Güncel

Konu Westrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. “Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor.” Büyük Büyücü Lucas Traumen, Yüz Karası Frey Blake’in kanını ve etini sahiplenerek intikam için bir fırsat daha edinir! ve şimdi 4000 yıl sonra geri dönen Büyük Büyücünün ilginç macerası başlar!.
Hızlı Erişim

İncelemeler

İnceleme Ekle

readerleveling avatarı
3

Seride güncele gelmedim daha ama şu ana kadar okuduğum bölümler çerçevesinde yorum yapacağım. İlk önce iyi yönlerinden bahsedeyim; Serinin çizimleri güzel, mc op ve kafasını kullanıyor, okurken sıkmıyor sürükleyici. Kötü yönlerine gelirsek ilk söyleyeceğim şey mc nin peşinden ayrılmayan yılışık pick me bir girl ümüz var ve son bölümlere kadar da...

(1y önce)
Belialuin avatarı
5

Seri sitedeki 2. veya 3. favori serim. Ana karakter karizmatik ve çok güçlü (klasik) ve tam bir milfçi (en sevdiğim yanı xd). Plot güzel ve olacakları merak ettiriyor ama can sıkıcı bir yan karakter de var. Okumanızı tavsiye ediyorum.

(1y önce)
Lynx avatarı
4

Başlangıcından konusunun ve çizimlerinin aşırı umut vaadeden bir seri olduğu anlaşılıyor. Evren güzel, karakterler benimsenebiliyor, güç artışları ve denge eh denir fakat en büyük sıkıntım bazı bölümlerde konu çok yüzeysel geçiliyor gibi hissetmem. Yine de sürükleyici bir seri ve bu kadarını göz ardı edebiliyorum.

(1y önce)
nobleSS avatarı
4

Serinin novelinden farkli ilerlese de seri gayet iyi




7/10




Yazacak bir şey bulamadim seride ki kızı sevmeyen çok ama bana göre iyi romantizm onun sayesinde eklenirse hoşuma gider

(1y önce)
Odimm avatarı
5

Serinin bu zamana kadar çıkmış olan bütün bölümlerini okudum eğer bu türü seviyorsanız okuduğunuza pişman olmazsınız. Çizimleri kaliteli ve hikayesi kendini tekrar etmiyor, okuyucunun ilgisini hep üstünde tutuyor. Her hikaye de olduğu gibi bunda da bazı can sıkıcı noktalar var(yan karakterler vs.) fakat bu kaçınılmaz bir şey bunlarda hikayenin b...

(1y önce)
tgrlsrt avatarı
4

Serinin çizimleri güzel, hikayeye güzel giriş yapıyor ve başlarda hikayeyi iyi anlatıyor. Ancak ben dayanamadım ve bıraktım, gerçekten çok iyi bir seri olabilirdi. Okunmayacak bir seri değil ancak ileride olaylar istemediğim şekilde ilerledi sebeplerini yazacağım.


Bu tarz serilerde ana karakterin yanına yılışık bir kız yapı... (11ay önce)
CrazyBoy83 avatarı
5

işi gücü bırakın bunu okuyun en iyi manga bu kardeşim ilk bölümler sarmaya bilir ama sonralara doğru çok epik oluyor olmazsa gelin beni tokatlayın 80 e kadar filan güzel,kaliteli manga dersiniz 112 ye geldiğinizde ulan bu neymiş be dersiniz ben normalde herşeyden çabuk sıkılırım ama bu mmh mükemmel 40.bölüme kadar okumuştum yani ozamanlar o kada...

(11ay önce)
Hayzînbörk avatarı
5

hocam seri bal bal, oku bak söz ver okumazsan evine gelir zorla okuturum. Git yorumları okuyacağına başla eğer bitirip okuyosan tekrar oku. Tamam mı canım yiğenim


(7ay önce)
Paisen avatarı
5

Güzel seriydi bunun dışında hikayesi falan baya akıcı ve komikti yeri geldiğinde şakalar olsun yeri geldiğinde aksiyon olsun tam oturtmuşlar yani fazla düşünmeden başlayın ayrıca çizimleride baya iyi

(5ay önce)
OtakuDemons avatarı
5

Bu seiriyi okumanizi siddetle tavsiye ederim. Tek kelimeyle mukemmel 10/10. Hikayesini cok sevdim hem komik hem merak dolu bir seri. Aksiyon, gizem macera fantastik savaslar ne isterseniz var

(5ay önce)